loading...

لوله بازکنی بدون تعطیلی

13 روشی که می توانید از مسدود شدن زهکشی جلوگیری کنید شما افتخار می کنید که خانه خود را در شرایط کاری خوب نگه می دارید و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که اگر گرفتگی دارید با یک لوله ک

13 نکته پیشگیری از گرفتگی فاضلاب

علی بازدید : 15 شنبه 26 شهریور 1401 : 16:58 نظرات (0)

13 روشی که می توانید از مسدود شدن زهکشی جلوگیری کنید

شما افتخار می کنید که خانه خود را در شرایط کاری خوب نگه می دارید و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که اگر گرفتگی دارید با یک لوله کش تماس بگیرید. فقط کافی است این 13 نکته هوشمندانه را برای جلوگیری از گرفتگی دنبال کنید و به تنهایی موفق خواهید شد که مجاری فاضلاب خود را آزادانه جریان دهید.

برای سینک بدون دفع

  1. اگر دفن زباله ندارید، اجازه ندهید بقایای مواد غذایی در زهکشی برود. از یک صافی آبکش در سینک آشپزخانه خود استفاده کنید تا مواد غذایی را خارج نکنید.

11 روشی که می توانید از مسدود شدن زهکشی_بدن_1 جلوگیری کنید
  1. چربی یا روغن را در فاضلاب سینک خود نریزید، به جای آن، گریس را در یک ظرف قابل درزگیری بریزید و سپس ظرف در بسته را در سطل زباله بیندازید. در غیر این صورت، گریس می تواند به داخل لوله های شما بچسبد و منجر به گرفتگی سینک آشپزخانه شود.

  2. هفته ای یک بار یک کتری آب داغ را در داخل سینک ظرفشویی آشپزخانه خود بریزید تا هر گونه چربی یا چربی که ممکن است در لوله های شما جمع شده باشد ذوب شود. حتما آب را به آرامی بریزید تا پاشیده نشود.

  3. در صورت گرفتگی از درانو استفاده کنید®گرفتگی گرانول های آشپزخانه (برای سینک های بدون زباله) برای کمک به جریان صاف تخلیه سینک آشپزخانه شما. این گرما را در داخل فاضلاب شما ایجاد می کند تا گرفتگی های چرب را ذوب کرده و از جای خود خارج کند.


برای سینک های با دفع

  1. از قرار دادن انواع خاصی از مواد غذایی در دفن زباله خودداری کنید . شایع ترین مشکل سازها عبارتند از: پوست موز، تفاله قهوه، پوست تخم مرغ و پوست سیب زمینی. این نوع غذاها غلیظ و/یا چسبناک هستند، بنابراین در دفع به خوبی آسیاب نمی شوند.

  2. در حالی که از زباله های خود استفاده می کنید، همیشه یک جریان ثابت از شیر آب سرد را اجرا کنید. جریان آب مواد زائد را به طور کامل از طریق سیستم زهکشی حمل می کند.

  3. گرفتگی اتفاق می افتد اما درانو®پاک کننده گرفتگی مکس ژل  (برای سینک های دور ریختنی) با بریدن آب ایستاده و حمله مستقیم به گرفتگی ها به پاک کردن گرفتگی کمک می کند. یا اگر زهکشی شما بدبو است از Drano استفاده کنید®نیروی دوگانه®رفع گرفتگی فومر  که بوی فاضلاب را از بین می برد.


در حمام

  1. در سینک و وان حمام، دریچه های فاضلاب را به طور منظم تمیز کنید. مو، کف صابون و سایر ضایعات می توانند روی درپوش ها جمع شوند و زهکشی را کاهش دهند یا باعث مسدود شدن کامل مجرای وان شوند.

  2. هرگز محصولات کاغذی غیر از دستمال توالت را داخل توالت نریزید. کاغذ اضافی می تواند توالت و/یا کل سیستم فاضلاب را مسدود کند.


نکات عمومی

  1. این ایده خوبی است که مقداری درانو داشته باشید®ماکس ژل پاک کننده گرفتگی  پس اگر گرفتید، آماده اید. همچنین از Drano استفاده کنید®Max Build-Up Remover  در هر یک از تخلیه های شما به صورت ماهانه. از آنزیم هایی ساخته شده است که ضایعات را از بین می برد که می تواند منجر به گرفتگی شود. عادت به جلوگیری از گرفتگی مجرای فاضلاب یک راه موثر برای جلوگیری از بروز آنها است!

  2. استفاده از صفحه های تخلیه را در تمام فاضلاب های خود در نظر بگیرید. این اقلام روی دهانه‌های تخلیه قرار می‌گیرند تا از ورود غذا، مو، کف صابون و سایر مواد زائد در وهله اول به فاضلاب شما جلوگیری کنند. می توانید صفحه های تخلیه را در فروشگاه های سخت افزار یا حمام پیدا کنید.

11 روشی که می توانید از مسدود شدن زهکشی_بدن_2 جلوگیری کنید
  1. هرگز رنگ یا رقیق کننده را در زهکشی نریزید!

  2. اگر سپتیک تانک خود را دارید، هر 2 تا 3 سال یکبار آن را به یک متخصص بازرسی کنید. برخی از مناطق نیاز به بازرسی سپتیک تانک به طور منظم دارند. در مورد قوانین جامعه خود با هیئت بهداشت محلی خود مشورت کنید. همچنین، مطمئن شوید که به یاد داشته باشید که مخزن خود را به طور منظم توسط متخصصان پمپاژ کنید. برای جلوگیری از پشتیبان گیری، Drano را اضافه کنید®Max Build-Up Remover به روال ماهانه شما. یک بار شستشو در ماه می تواند به جلوگیری از پشتیبان گیری سپتیک کمک کند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 507
  • بازدید کلی : 1,118