loading...

لوله بازکنی بدون تعطیلی

\"بایدها و نبایدهای\" باز کردن گرفتگی توالت، با و بدون پیستون تعداد کمی از صداها می توانند بیشتر از حباب غیرقابل انکار یک سیفون توالت که در مسیر آن متوقف شده است، اضطراب فوری را ایجاد کنند. چه در

رفع گرفتگی توالت تضمینی

علی بازدید : 16 شنبه 26 شهریور 1401 : 16:40 نظرات (0)

"بایدها و نبایدهای" باز کردن گرفتگی توالت، با و بدون پیستون

تعداد کمی از صداها می توانند بیشتر از حباب غیرقابل انکار یک سیفون توالت که در مسیر آن متوقف شده است، اضطراب فوری را ایجاد کنند. چه در خانه باشید، چه در دفتر کار یا یک مهمان در منطقه ای ناآشنا، به نظر می رسد گرفتگی توالت همیشه در نامناسب ترین لحظات اتفاق می افتد. اگر متوجه شدید که با این مشکل لوله کشی روبرو هستید، یا بدتر از آن - بدون پیستون با آن مواجه می شوید - چند روش متداول برای تخلیه نگرانی های خود در فاضلاب وجود دارد.

با این مراحل از سیل احتمالی اشتباهات اجتناب کنید تا تقریباً در هر شرایطی با موفقیت مسدود شود.

مهمتر از همه: از سرریز شدن آب خودداری کنید

این کار را انجام ندهید: تا زمانی که انسداد از بین برود، از روش شستشوی دوباره و دوباره و دوباره استفاده کنید. به احتمال زیاد این می تواند منجر به سرریز شود.

انجام دهید: اگر آب از قبل بالا می‌آید، درب مخزن را بلند کرده و با دقت از شناور لاستیکی استفاده کنید تا آب را از پر کردن سوراخ پایین جلوگیری کنید. اگر این گزینه به اندازه کافی سریع نیست، آب دریچه را که معمولاً در پشت توالت به سمت پایین قرار دارد، خاموش کنید (به سمت راست بچرخانید تا بسته شود).

گزینه شماره 1: غوطه ور شدن: نحوه استفاده از پیستون

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آب ساکن توالت وجود دارد که کف پیستون را بپوشاند.

اگر وجود ندارد، می توانید مقدار لازم را از سینک یا دوش اضافه کنید تا از حفره های هوا جلوگیری کنید.

مرحله 2: پیستون را طوری تراز کنید که سوراخ تخلیه را کاملاً بپوشاند. هنگام قرار دادن، از فشار دادن مستقیم فنجان به سمت پایین خودداری کنید، زیرا باعث وارد شدن هوای اضافی می شود. این باعث تضعیف نیروی مکش می شود. در عوض، پیستون را با کمی مورب داخل کاسه پایین بیاورید تا تا حد امکان با آب پر شود.

مرحله 3: بدون شکستن مهر و موم بین فنجان و سوراخ، فنجان پیستون را با هر دو دست به شدت بالا و پایین فشار دهید، هفت تا ده بار یا تا زمانی که آب شروع به شستشو شود. اگر به نظر می رسد هوا از طرفین پیستون به بالای کاسه می ریزد، فنجان پیستون را در محل مهر و موم قرار دهید و این کار را تکرار کنید.

مرحله 4: منبع آب را مجدداً روشن کنید (به چپ بپیچید تا باز شود) اگر قبلاً بسته شده بود و توالت را بشویید.

مرحله 5: مراحل 1-4 را در صورت نیاز تکرار کنید.

فراخوان برای "پشتیبان": چگونه می توان گرفتگی توالت را بدون پیستون باز کرد

گزینه شماره 2: آب گرم، صابون و خیساندن

آنچه شما نیاز دارید: آب داغ (نه جوش)، صابون مایع، ظرف

آب داغ سینک یا دوش را روشن کنید و صابون مایع و یک سطل، فنجان یا ظرف مشابه را برای پر کردن پیدا کنید. صابون ظرفشویی ترجیح داده می شود، اما اگر نمی توانید به آشپزخانه بروید، صابون مایع دست، شستشوی بدن یا بمب حمام می تواند موثر باشد. حدود یک چهارم فنجان (یا تا جایی که می توانید) را تا حد امکان به سوراخ فشار دهید. مقداری آب داغ (نه جوش) اضافه کنید و بگذارید بماند تا به روغن کاری و رفع گرفتگی کمک کند.

گزینه شماره 3: آب گرم برای خارج کردن شما از آب های ناآرام

آنچه شما نیاز دارید: آب داغ (نه جوش)، ظرف

آب داغ سینک یا دوش را روشن کنید و یک سطل، فنجان یا ظرف مشابه را برای پر کردن پیدا کنید. هنگامی که آب به گرم ترین دمای ممکن خود رسید (زیر جوش؛ هر چیزی که در بالا قرار دارد می تواند چینی کاسه را بشکند)، آب را تا یک اینچ زیر لبه بریزید تا از سیل جلوگیری شود. اجازه دهید آب چند دقیقه بماند تا فشار داده شود و ماده موجود در آن حل شود.

گزینه شماره 4: برس توالت "لونگینگ"

آنچه شما نیاز دارید: برس توالت و یک دستگیره خوب

روزگار ناامیدانه نیاز به اقدامات ناامیدانه دارد. اگر هیچ پیستونی در جلوی چشم نیست، می‌توانید با چرخاندن برس توالت از سوراخ و مانند یک پیستون معمولی برای شل کردن وسایل، از «مسواک زدن» با فاجعه گرفتگی توالت جلوگیری کنید. اگر موها خیلی پهن هستند، سعی کنید برس را وارونه بچرخانید تا انتهای بلند دسته را به سمت پایین بچرخانید، "سبک مار".

گزینه شماره 5: "مار کردن" به دست خود شما اهمیت می دهد

آنچه شما نیاز دارید: آویز سیمی یا دسته ای با ساقه بلند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 1,130