loading...

لوله بازکنی بدون تعطیلی

تعمیر و نگهداری منظم پارکینگ آسفالت برای افزایش دوام، عملکرد و جذابیت پارکینگ شما بسیار مهم است.پس چگونه باید از پارکینگ خود مراقبت کنید؟ساده. به لیست نهایی ما از نکات نگهداری و تمیز کردن پارکینگ

آموزش نگه داری و تمیز کردن لوله پارکینگ

علی بازدید : 20 شنبه 26 شهریور 1401 : 16:48 نظرات (0)

تعمیر و نگهداری منظم پارکینگ آسفالت برای افزایش دوام، عملکرد و جذابیت پارکینگ شما بسیار مهم است.

پس چگونه باید از پارکینگ خود مراقبت کنید؟

ساده. به لیست نهایی ما از نکات نگهداری و تمیز کردن پارکینگ در زیر نگاهی بیندازید. متخصصان آسفالت ما در Wolf Paving بیش از 75 سال تجربه دارند. در مورد هر آسفالت می توانید به دانش و تخصص ما اعتماد کنید.

پارکینگ خود را تمیز نگه دارید تا تاثیر اولیه خوبی داشته باشید

آیا کسب و کار یا ملک شما تاثیر اولیه خوبی دارد؟ یک پارکینگ نامناسب می تواند مشتریان و مستاجران را از ساختمان های شما دور کند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا باید به طور منظم برای تمیز کردن پارکینگ حرفه ای برنامه ریزی کنید:

  • یک پارکینگ تمیز اولین تاثیر خوبی را بر مشتریان و مستاجران می گذارد.

  • رفت و روب و نگهداری منظم خیابان ها عمر آسفالت، به ویژه آسفالت متخلخل را افزایش می دهد.

  • یک پارکینگ تمیز از ریختن زباله جلوگیری می کند. 

  • پارکینگ های تمیز آلودگی آبراه های محلی را به حداقل می رساند. 

  • یک قطعه تمیز می تواند از کسب و کار شما در برابر دعاوی حقوقی محافظت کند. 

  • تمیز کردن و مراقبت مناسب از فرسایش جلوگیری می کند. 

  • بیرونی تمیز از ورود جوندگان و سایر آفات به داخل جلوگیری می کند.


نکات نظافتی پارکینگ ها

با پاکسازی فصلی عمر سطح پارکینگ خود را افزایش دهید . چه سطح شما آسفالت باشد، چه بتونی یا آجری به هم پیوسته، استفاده از تکنیک ها و ابزارهای خاص مواد می تواند به شما کمک کند لکه های سطح سخت را پاک کنید.

تمیز کردن یا جارو کردن خیابان سطح پارکینگ شما می تواند تفاوت زیادی در ظاهر، بافت سطح و طول عمر کلی پارکینگ شما ایجاد کند.

تمیز کردن منظم:

  • آلودگی و زباله های سطحی را از بین ببرید.

  • تعمیرات لازم مانند رشد ترک ها یا چاله ها را آشکار کنید. 

  • اطمینان حاصل کنید که آسفالت شما به مرور زمان لکه یا آسیب نمی بیند.

  • مایعات مضر وسیله نقلیه را که می توانند آسفالت شما را زودتر از موعد خراب کنند، تمیز کنید.

  • با گذشت زمان در پول خود صرفه جویی کنید و بخش خود را مانند جدید نگه دارید.


لکه ها را از پارکینگ پاک کنیدچگونه لکه های سخت پارکینگ را پاک کنیم

ابزارها و تکنیک های خاصی وجود دارد که باید بر اساس نوع لکه سختی که با آن سر و کار دارید در نظر بگیرید.

این نکات مفید را در نظر بگیرید:

  • نکات تمیز کردن آسفالت: تری سدیم فسفات (TSP)، سفید کننده و جوش شیرین برای پاک کردن چربی روی آسفالت بسیار موثر هستند. ترکیب را مستقیماً روی لکه بمالید، سپس از یک جارو با موهای محکم برای پاک کردن آن استفاده کنید.
  • نکات تمیز کردن بتن: کولا و مایع ظرفشویی به طور موثر با لکه های چربی روی بتن مبارزه می کنند. نوشابه را روی لکه بریزید و بگذارید محل اشباع شود. بگذارید نوشابه یک شب خیس بخورد و روز بعد با آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید. با یک برس نایلونی کف صابونی ایجاد کنید تا لکه از بین برود. به سادگی نوشابه را روی لکه بریزید، آن را اشباع کنید و بگذارید یک شب خیس بخورد. 
  • نکات مالچ یا لکه برگ: برای از بین بردن لکه های مالچ یا برگ، صابون یا سرکه را روی سطح بمالید و با یک برس با حرکات دایره ای بشویید. محلول صابون را با استفاده از آبکشی با فشار کم بشویید. اگر لکه همچنان باقی ماند، سعی کنید یک درپوش سفید کننده را با یک گالن آب گرم مخلوط کنید. محلول سفید کننده را با حرکات دایره ای کوچک روی لکه بمالید. اجازه دهید محلول به مدت 30 دقیقه روی لکه بماند و با آب گرم یا آبکشی با فشار کم بشویید. 


  • نکات تمیز کردن روغن: لکه های چربی و روغن یک مشکل رایج در پارکینگ ها هستند، جایی که خودروها و کامیون ها می توانند برای مدت طولانی در یک نقطه بنشینند. اگر دیدید روغن موتور روی سطح شما ریخته شده، تا جایی که ممکن است روغن موتور را پاک کنید. سعی کنید از بستر کیتی به عنوان یک عامل جذب استفاده کنید و بگذارید یک شبه روی لکه بماند. هنگامی که روغن اضافی خیس شد، بستر بچه گربه را پاک کنید. اگر لکه باقی ماند، سعی کنید از TSP یا یک چربی‌گیر تجاری استفاده کنید. دستورالعمل های روی بطری را دنبال کنید و محصول را روی لکه بمالید تا روغن تجزیه شود و با آب گرم بشویید. 


  • نکات شستشوی تحت فشار: شستشوی تحت فشار یک گزینه تمیز کردن عالی برای تعمیر و نگهداری DIY است. برای تمیز کردن عمومی، از شلنگی استفاده کنید که حداقل 3000 PSI تولید کند. اما به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از واشر فشار باید نوع لکه خود را در نظر بگیرید. استفاده از واشر فشار بر روی لکه های روغنی یا لکه های ثابت می تواند لکه را بدتر کند و لکه ها را عمیق تر به منافذ سطحی بکشاند.

نکات تمیز کردن پارکینگتعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای پارکینگ های آسفالت

سرمایه گذاری زمان و پول برای نگهداری پارکینگ خود می تواند در دراز مدت در هزینه (و زمان) شما صرفه جویی کند. یک سطح پارکینگ به خوبی نگهداری شده می تواند تا 15 سال دوام بیاورد. در واقع، سرمایه گذاری در تمیز کردن و نگهداری سالانه تفاوت زیادی در دوام و طول عمر پارکینگ شما ایجاد می کند.

:

  • آب بندی باید هر دو سال یکبار انجام شود تا محافظت از سطح شما حفظ شود و پارکینگ شما جدید به نظر برسد. بدون استفاده از آب بندی معمولی، سطح آسفالت خود را از عوامل و عوامل خارجی محافظت نمی کنید.

  • جارو کردن و تمیز کردن منظم  تعمیرات مورد نیاز را آشکار می کند و از آسیب طولانی مدت جلوگیری می کند.

  • نگهداری خوب به معنای پر کردن شکاف ها و چاله ها قبل از گسترش است. همیشه باید فوراً آسیب‌های سطحی را تعمیر کنید، زیرا بدون تعمیر، آب می‌تواند به زیرپایه یا ساختار پشتیبانی پارکینگ شما نفوذ کند و آن را به خطر بیاندازد. 


چگونه تصمیم بگیرید که تعمیرات پارکینگ برای شما مناسب است

می‌توانید ترک‌ها، چاله‌ها و آسیب‌های پارکینگ را ببینید، اما چگونه می‌دانید که نیاز به بازسازی کامل، تعمیر یا روکش دارید؟ مطمئن باشید ما می توانیم به شما کمک کنیم. کارشناسان روسازی آسفالت می دانند که چگونه تعیین کنند که کدام نوع تعمیر نیاز و بودجه شما را برآورده می کند.

در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که به شما کمک می کند تا خودتان مشکل پارکینگ خود را تشخیص دهید:

  • پر کردن چاله ها و ترک ها - اگر پارکینگ شما به طور کلی در شرایط خوبی قرار دارد و تنها دارای ترک های جزئی، چاله ها یا سایر ایرادات زیبایی است، تعمیر نقطه ای ممکن است درمان مورد نیاز شما باشد. چاله ها اغلب در اثر انبساط و انقباض آب پس از ورود به زمین زیر سطح آسفالت ایجاد می شوند. به همین دلیل مهم است که به طور منظم شکاف ها و چاله ها را پر کنید تا به کاهش نفوذ آب و آسیب های مربوط به آب کمک کنید. 

  • روکش آسفالت - روکش های آسفالت اغلب مورد نیاز شهرداری ها و مشاغل تجاری بزرگ هستند. چرا؟ زیرا روکش های آسفالتی می توانند عمر سطح پارکینگ موجود را برای 5-10 سال افزایش دهند. روکشی لایه رویی آسفالت را جدا می کند و آسفالت تازه و جدید را جایگزین آن می کند. در حالی که روکش ظاهر یک پارکینگ کاملاً جدید را می دهد، در نهایت نیاز به بازسازی کامل دارد. اگر لایه زیربنای شما از نظر ساختاری دست نخورده، تراز و قابلیت اتصال به روکش آسفالت را داشته باشد، پارکینگ شما ممکن است کاندید خوبی برای روکش آسفالت باشد. 

  • بازسازی یا بازسازی - اگر پارکینگ‌های شما دارای نواحی بزرگی از ترک های تمساح است یا در حال فروپاشی است، ممکن است نیاز به بازسازی کامل داشته باشید. نواحی بزرگ ترک ها یا چاله ها به این معنی است که زیربنای پارکینگ آسفالت شما در معرض خطر قرار گرفته است و هیچ مقدار روکش یا وصله نمی تواند به مشکل کمک کند. پیمانکار شما می تواند برای تعیین محدوده پروژه با شما همکاری کند و می تواند دقیقاً آنچه را که باید انجام شود مشخص کند.


تعمیر پارکینگ قبل و بعد

بهترین نوع سطح پارکینگ را برای نیازهای خود تعیین کنید

اگر شما و پیمانکار آسفالتتان تصمیم گرفته اید که بازسازی یا نصب آسفالت بهترین انتخاب برای پروژه روسازی شماست، ممکن است علاقه مند به درک مواد مختلف روسازی باشید.

  • Perpetual Pavement از یک فرایند روسازی چند لایه استفاده می‌کند.  که برای افزایش عمر مفید یک جاده یا پارکینگ طراحی شده است. در فرآیند نصب، یک پایه محکم و نگهدارنده از ایجاد ترک در کف روسازی جلوگیری می کند، یک لایه میانی قوی که به صورت دائمی ساخته شده است، در بالا قرار می گیرد و یک سطح محرک اضافه می شود که چندین سال دوام می آورد اما به طور دوره ای تعویض می شود. با یک پایه محکم که می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و روکش های آسفالت دوره ای برای ایجاد ظاهری تازه و صاف به سطح، هزینه های طولانی مدت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


  • آسفالت متخلخل یک محلول آسفالتی سازگار با محیط زیست است  زیرا به آب اجازه می دهد تا از طریق روسازی و به داخل آب های زیرزمینی نفوذ کند. آسفالت متخلخل ممکن است مشکلات رواناب آب را حل کند و به ویژه برای پارکینگ های بزرگی که پس از باران یا طوفان های برفی با آب غرق می شوند مفید باشد. این روسازی پیشرفته به بهبود مدیریت آب طوفانی کمک می کند. در مورد اینکه آیا می‌توانید برای این راه‌حل پیاده‌روی سبز اعتبار مالیاتی دریافت کنید، با سازمان محلی خود صحبت کنید. 

  • آسفالت آرام یک گزینه عالی برای پارکینگ های مسکونی است. با انتخاب آسفات که با مخلوط سنگ آسفالت ساخته شده است، می توانید آلودگی صوتی را تا 50 درصد کاهش دهید! استفاده از آسفالت بی صدا می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، زیرا نیازی به نصب و نگهداری دیوارهای مانع سر و صدا یا سایر سازه های کاهش صدا نخواهید داشت. 


  • مخلوط های آسفالت سفارشی می توانند به اشکال مختلف بر اساس نیازهای فردی شما عرضه شوند. اگر با یک پیمانکار روسازی آسفالت کار می کنید که کارخانه آسفالت خود را نگهداری می کند، مخلوط آسفالت شما می تواند مطابق با نیازهای شما طراحی شود. Wolf Paving دو کارخانه آسفالت را نگهداری می کند و در صورت نیاز، مخلوط های سفارشی را برای شهرداری ها و شرکت های تجاری ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین آسفالت برای هر کاربرد استفاده می شود. 

پیمانکار روسازی آسفالت را با تخصص در پارکینگ بیابید

اگر برای یافتن یک پیمانکار روسازی آسفالت به صورت آنلاین جستجو کنید، احتمالاً با گزینه های مختلف غرق خواهید شد. اما انتخاب شرکت روسازی مناسب برای شما واقعاً به چند عامل کلیدی بستگی دارد: تجربه صنعت، محصول آسفالت و خدمات مشتری. در Wolf Paving، می توانید انتظار داشته باشید:

  • قبل از انجام یک یا دو مشاوره با شما، پروژه را با جزئیات برنامه ریزی کنید تا هیچ غافلگیری برای جدول زمانی یا بودجه شما وجود نداشته باشد.

  • کارخانه‌های آسفالت ما بدون توجه به نگرانی‌های آب و هوایی یا ترافیک، ترکیب مناسبی را برای نیازهای شما آماده می‌کنند.

  • ما سعی خواهیم کرد در مورد نیازهای کسب و کار شما برنامه ریزی کنیم و کار خود را در زمانی که برای شما راحت باشد انجام دهیم. در واقع، برخی از کارهای تعمیر و نگهداری معمول را می توان در کمتر از 24 ساعت به پایان رساند. برای مشاغل در مقیاس بزرگتر، ما هماهنگ می کنیم تا در دوره های اوج کسب و کار شما کار کنیم.

  • ارتباط مستمر، در صورت نیاز، برای اطلاع شما از هرگونه مشکل یا نگرانی در مورد پروژه و اطمینان از فراتر از انتظارات شما. 

  • Wolf Paving 100% مواد حذف شده از سایت شما را بازیافت می کند. زباله ها و آشغال های شما بخشی از آسفالت بعدی ما می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 1,125